sponsoring

 - sponsoring


Het verlenen van (financiële) steun aan een organisatie of persoon in ruil voor het – door de medewerking van de gesponsorde partij – verwerven van commerciële publiciteit en communicatiemogelijkheden, om zo de naamsbekendheid van de onderneming en haar merken te vergroten en goodwill te kweken.
Bron: http://intra.actsaxion.nl/content/tct/jaar1/marketing1/1marketingenmarketingomgeving/hand-outs1marketingenmarketingomgeving.pdf

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 03-02-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar sponsoring

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     sponsoring
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.