SDP model

 - SDP model


Het SDP model is een instrument om interessante klantgroepen te identificeren en voor elk van deze groepen de juiste marktbewerking te ontwikkelen. Aan de hand van het model zoek je de juiste marktSegementen, selecteer je de interessante Doelmarkten en kies je de juiste Positioneringsstratgie er bij. Het model komt zo ook aan zijn naam: Segment, Doelmarkt, positionering.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 22-01-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar SDP model

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     SDP model
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.