branche- en marktstructuren

 - branche- en marktstructuren
 - industry and market structures


Door technologische ontwikkelen en ontwikkelingen in opvattingen en wensen bij klanten kunnen structuren van markten en branches veranderen. Deze veranderingen zijn fenomenen om op te letten bij het speuren naar nieuwe kansen om toegevoegde waarde en concurrentievoordeel tot stand te brengen.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 22-08-2013
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar branche- en marktstructuren

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     branche- en marktstructuren
     industry and market structures
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.