- hiërarchie
- hierarchy
- hiërarchie
- Hierarchie
Een indeling, waarbij onderdelen in een bepaalde rangorde of op grond van een bepaald niveau worden opgenomen.
Bron: Kennisconsult
A ranking of items according to their logical relationships.
Source: Max Wideman.com
Copyright: Wideman Comparative Glossary
of Common Project Management Terms v3.1 is copyright by R. Max Wideman, March
2002.
Layered structure; the location of a particular system within a continuum of
levels of organization. This means that any system is at the same time a
sub-system of some wider system and is itself a wider system to its
sub-systems.
Source:
http://www.open2.net/systems/glossary/glossary.html
The authority levels of the organizational pyramids.
source: Adnan, MBA: HR Glossary from A to Z
see also:
http://www.businessdictionary.com/definition/hierarchy.html
Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.
Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.