- differentiatie
- differentiation
- différenciation
- Differenzierung
1. Het ontstaan van een nieuwe stap in een bedrijfskolom.
2. Het op de markt brengen van producten met unieke eigenschappen, die aansluiten bij de specifieke behoeften van bepaalde afnemers en die daardoor afwijken van de
producten van de concurrenten.
3. Het onderscheid maken in werkzaamheden op grond van de ervoor benodigde kennis, vaardigheid, houding, gedrag en denk- en werkwijzen (cf. Lawrence en Lorch).
4. Het onderverdelen van taken in subtaken.
Bron: Kennisconsult
In marketing, the modification of a product or service to make it more
attractive or valuable to customers and to distinguish it from those offered by
competitors. For many companies, their goal is to offer products and services
that compete on factors other than price only.
source: http://www.sustainabilitydictionary.com/
Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.
Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.