Arnold, David

 - Arnold, David
 - Arnold, David


David Arnold doet onderzoek naar onderwerpen op het vlak van de internationale marketing. Hij is auteur van "The handbook of brand management".
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 23-05-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Management (management) >> Managementtheorie (management theory) >> Auteurs (authors)

Verder zoeken naar Arnold, David

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     Arnold, David
     Arnold, David
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.