marketingmanagement

 - marketingmanagement
 - marketing management


Het analyseren, plannen, implementeren en opvolgen van programma's die er op gericht zijn een gunstige ruil te creƫren, op te bouwen en te handhaven met een doelgroep om zo de doelstellingen van de organisatie te verwezenlijken.
Bron: Kotler, Armstrong, Saunders & Wong, 1999

Laatst bijgewerkt: 04-06-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar marketingmanagement

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     marketingmanagement
     marketing management
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.