margeanalyse

 - margeanalyse
 - marginal analysis


Vaststellen van het maximum van het reclamebudget op het punt dat de uitgave van geld aan reclame nog leidt tot toename van de winst.
Bron: Kennisconsult

Analyse van de oorzaken van het verschil tussen kosten en opbrengsten van een organisatie of proces.
Bron: Kennisconsult

Laatst bijgewerkt: 04-02-2015
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar margeanalyse

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     margeanalyse
     marginal analysis
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.