relatief marktaandeel

 - relatief marktaandeel
 - relative market share
 - part de marché relative
 - relativer Marktanteil


Marktaandeel van een product (of bedrijfsonderdeel) gedeeld door het marktaandeel van het product van de grootste concurrent op dat gebied.
Bron: Kennisconsult

Acorn
Laatst bijgewerkt: 13-02-2018
Thema: marketing
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar relatief marktaandeel

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     relatief marktaandeel
     relative market share
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.