asspat methode

 - asspat methode
 - asspat method


Asspat (afkorting van Associatie Patronen) is een methode om de respondententaak tijdens een marktonderzoek te vereenvoudigen, doordat een aantal merken tegelijk aan de respondent worden voorgelegd met de vraag voor welk van deze merken een bepaalde eigenschap of uitspraak van toepassing is.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 25-03-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar asspat methode

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     asspat methode
     asspat method
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.