Ansoff's groeistrategieen

 - Ansoff's groeistrategieen
 - Ansoff's growth strategies


Zijn product/markt-matrixmodel is een nutig hulpmiddel als het er om gaat groeimogelijkheden te ontdekken. Het model kent twee dimensies (producten en markten) en vier groeistrategieen: marktpenetratie, marktontwikkeling, productontwikkeling en diversificatie.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 22-05-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over Ansoff's groeistrategieen

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(2)
Multimedia
(0)
De praktijk
(1)
Experts
(0)
Links
(1)

Verder zoeken naar Ansoff's groeistrategieen

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     Ansoff's groeistrategieen
     Ansoff's growth strategies
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.