aida(s)-model

 - aida(s)-model
 - aida-model


AIDA(S) staat voor Attention (aandacht), Interest (interesse), Desire (verlangen/hebzucht), Action (aanschaf) en eventueel Satisfaction (tevredenheid), oftewel de fasen die een consument doorloopt bij de aanschaf van een product. Reclame- en verkoopinspanningen worden vaak volgens deze fases ingericht.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 25-12-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over aida(s)-model

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar aida(s)-model

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     aida(s)-model
     aida-model
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.