after sales

 - after sales
 - after sales


Alle activiteiten die worden verricht in de fase na het afsluiten van een verkoopovereenkomst, zoals service, naverkoop en relatieopbouw. Doel van de activiteiten is de relatie met de klant te bestendigen en nieuwe verkoopmogelijkheden te creeren bij de klant of zijn relaties.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 23-03-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar after sales

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     after sales
     after sales
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.