reclameplan

 - reclameplan
 - advertising plan


De opzet van een reclamecampagne waarin wordt aangegeven welke doelen men met de campagne wil bereiken, hoe men dat gaat aanpakken en hoe men achteraf gaat meten in hoeverre de campagne in zijn opzet is geslaagd.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 02-02-2015
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar reclameplan

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     reclameplan
     advertising plan
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.