een-op-een-marketing

 - een-op-een-marketing
 - one-to-one marketing


Een manier van marketing bedrijven waarbij men zich richt op afzonderlijke individuen met het oogmerk daarmee langdurige klantrelaties opte bouwen. Een en ander gebeurt vaak op basis van vooraf verzamelde informatie.
Bron: Kennisconsult

Laatst bijgewerkt: 21-04-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar een-op-een-marketing

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     een-op-een-marketing
     one-to-one marketing
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.