cause-related marketing

 - cause-related marketing
 - cause-related marketing


Een situatie waarbij een product of dienst wordt gepromoot met de vermelding dat een deel van de opbrengst voor een goed doel bestemd is.
Bron: Kennisconsult

Laatst bijgewerkt: 25-03-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar cause-related marketing

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     cause-related marketing
     cause-related marketing
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.