Abell-model

 - Abell-model
 - three dimensional business definition


Een door Derek Abell ontwikkeld kader om het werkterrein van een onderneming te definiŽren. Hij vindt een tweedimensionale definitie op basis van producten en markten (zoals die van Ansoff) niet volledig en geeft een driedimensionaal model dat is gebaseerd op klanten (wie), klantbehoeften (wat) en toegepaste technologie (hoe).
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 09-10-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over Abell-model

Literatuur
(3)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(1)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar Abell-model

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     Abell-model
     three dimensional business definition
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.