mere exposure

 - mere exposure
 - mere exposure


De vaststelling van Robert Zajonc dat hoe vertrouwder men wordt met iets dat men niet kent (een persoon, een product, e.d.) hoe positiever men er over gaat denken. Dat zou een argument kunnen zijn voorveelvuldige herhalingen in advertentie- en reclamecampagnes.
Bron: Kennisconsult

Laatst bijgewerkt: 19-02-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar mere exposure

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     mere exposure
     mere exposure
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.