below the line advertising

 - below the line advertising
 - below the line advertising


Een vorm van promoten van producten door middel van direct mail campagnes, speciale aanbiedingen, kortingen en dergelijke, kortom zonder gebruik te maken van reclamemedia als krant, tv en radio.
Bron: Kennisconsult

Laatst bijgewerkt: 26-01-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar below the line advertising

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     below the line advertising
     below the line advertising
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.