marketingbeleid

 - marketingbeleid
 - marketing policy


Beleid ten aanzien van de analyse, planning, uitvoering en beheersing (plan, do, check, action) van programma's die bedoeld zijn om een wederzijdse voordelige ruilrelatie (win - win) met doelgroepen op te bouwen en te onderhouden, teneinde de doelstellingen van de organisatie te realiseren.
Bron: Kennisconsult

Laatst bijgewerkt: 11-06-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Meer over marketingbeleid

Literatuur
(2)
Lessen
(0)
Gereedschap
(1)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar marketingbeleid

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     marketingbeleid
     marketing policy
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.