fullline pricing

 - fullline pricing
 - fullline pricing


Een prijsstrategie waarbij men zich beperkt tot een aantal prijsniveaus waarvoor het assortiment wordt aangeboden, b.v. bier en fris x euro, wijn y euro en gedistilleerd z euro per consumptie.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 19-11-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Kerncompetentie (core competency) >> Marketing (marketing) >> Prijs (price)
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar fullline pricing

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     fullline pricing
     fullline pricing
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.