experimentele prijsstrategie

 - experimentele prijsstrategie


Een prijsstrategie waarbij producten op uiteenlopende plaatsen voor verschillenden prijzen worden aangeboden. Uit verkoopresultaten moet dan blijken welke prijs het beste resultaat oplevert.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 23-04-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Kerncompetentie (core competency) >> Marketing (marketing) >> Prijs (price)
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar experimentele prijsstrategie

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     experimentele prijsstrategie
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.