customer value management

 - customer value management
 - customer value management


Het door een onderneming systematisch doorvoeren van maatregelen die er toe leiden dat de klant een hogere waarde toekent aan de producten/diensten van die organisatie in vergelijking tot producten/diensten van concurrerende aanbieders.
Bron: Kennisconsult.

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 02-12-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Meer over customer value management

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar customer value management

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     customer value management
     customer value management
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.