customer expectations

 - customer expectations
 - customer expectations


Customer expectations are what people think should happen and how they think they should be treated when asking for or receiving customer service.
source: http://www.instituteofcustomerservice.com/1848/Customer-service-glossary.html

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 04-01-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar customer expectations

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     customer expectations
     customer expectations
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.