consistent service

 - consistent service
 - consistent service


Klanttevredenheid hangt ook af van de service die klanten verwachten. Als die service minder is dan de klant verwacht gaat dat ten koste van de klanttevredenheid (dus onafhankelijk van de tevredenheid over de kwaliteit van het product zelf). Veel bedrijven streven daarom naar een constante kwaliteit van klantenservice.
Bron: Kennisconsult


Customer satisfaction is affected by customer expectations about the service they will receive. If the customer service they receive is different from what they expected, there is always a danger that customer satisfaction will be lower than expected.
source: http://www.instituteofcustomerservice.com/1848/Customer-service-glossary.html

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 30-10-2011
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar consistent service

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     consistent service
     consistent service
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.