business relationship management

 - business relationship management
 - business relationship management


BRM is een systematische benadering van de relaties die een onderneming onderhoudt met andere ondernemingen in de hoedanigheid van klant, toeleverancier en/of samenwerkingspartner, waarbij wordt geanalyseerd wat het specifieke belang is van de betreffende relatie en vanuit dat belang wordt gewerkt aan de verdere ontwikkeling van die relatie.
Bron: Kennisconsult


Business relationship management is a formal approach to understanding, defining, and supporting a broad spectrum of inter-business activities related to providing and consuming knowledge and services via networks, with an emphasis on the emergence of online networks as a primary medium through which business relationships are conducted.
source: http://en.wikipedia.org/wiki/Businessrelationshipmanagement

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 28-09-2011
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over business relationship management

Literatuur
(0)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(2)

Verder zoeken naar business relationship management

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     business relationship management
     business relationship management
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.