customer operations performance center

 - customer operations performance center
 - customer operations performance center


Het Customer Operations Performance Center (COPC) is in 1995 opgericht door onder andere American Express, Dell Computer Corp., Microsoft, Novell als Amerikaans alternatief voor de ISOcertificeringsprogramma’s die onvoldoende aansloten op de customer contact sector. Ontwikkelt en stimuleert initiatieven op gebied van certificering voor customer contact organisaties. Bron: CCMonline.
Bron: http://www.callcentermakelaar.nl/ccm/fs3site.nsf/htmlViewDocuments/9B0CC9E1052FCA33C125759700455BCD

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 01-07-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar customer operations performance center

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     customer operations performance center
     customer operations performance center
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.