- documentatie
- documentation material
- documentation
- Dokumentation
1. Een verzameling documenten over een bepaald onderwerp.
2. Het beheer van documenten. Dit omvat de activiteiten met betrekking
tot de identificatie, het aanschaffen, het verwerken,
het opbergen en het verspreiden van documenten.
3. Het maken van een document.
4. Elke geschreven of uitgebeelde informatie die activiteiten,
eisen, procedures of resultaten beschrijft, definieert, specificeert
of daar op andere wijze verslag van doet.
Bron: www.angelfire.com/ca/vlietstra/LOGISTIC.pdf
Defining the process to be followed (e.g, quality manual, operator instructions, graphics, pictorials).
Source: www.adamssixsigma.com
Any kind of written report, including such items as final reports, spare parts
lists, instruction manuals, test plans, program code itself, all life cycle
milestone documents, project history, and similar project information.
Source: Max Wideman.com
Copyright: Wideman Comparative Glossary
of Common Project Management Terms v3.1 is copyright by R. Max Wideman, March
2002.
Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.
Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.