documentatie

 - documentatie
 - documentation material
 - documentation
 - Dokumentation


1. Een verzameling documenten over een bepaald onderwerp.
2. Het beheer van documenten. Dit omvat de activiteiten met betrekking tot de identificatie, het aanschaffen, het verwerken, het opbergen en het verspreiden van documenten.
3. Het maken van een document.
4. Elke geschreven of uitgebeelde informatie die activiteiten, eisen, procedures of resultaten beschrijft, definieert, specificeert of daar op andere wijze verslag van doet.
Bron: www.angelfire.com/ca/vlietstra/LOGISTIC.pdf



Defining the process to be followed (e.g, quality manual, operator instructions, graphics, pictorials).
Source: www.adamssixsigma.com

Any kind of written report, including such items as final reports, spare parts lists, instruction manuals, test plans, program code itself, all life cycle milestone documents, project history, and similar project information.
Source: Max Wideman.com
Copyright: Wideman Comparative Glossary of Common Project Management Terms v3.1 is copyright by R. Max Wideman, March 2002.

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 19-06-2012
Thema: kwaliteit
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar documentatie

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     documentatie
     documentation material
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.