reputatiemanagement

 - reputatiemanagement


Reputatie verwijst naar de bekendheid van een organisatie en de waardering die deze bij verschillende stakeholders geniet. De waarde van een reputatie wordt bepaald door de mate waarin de belofte en de bewijsvoering op elkaar aansluiten. Reputatiemanagement heeft als doel aan voorkeur (offensief) en vertrouwen (defensief) te bouwen.
Bron: http://www.eurib.org/bibliotheek-kenniscentrum/kenniscentrum/reputatiemanagement.html

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 27-10-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Kerncompetentie (core competency) >> Marketing (marketing) >> Merk (brand)
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar reputatiemanagement

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     reputatiemanagement
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.