neuromarketing

 - neuromarketing
 - brain branding


Merken worden opgeslagen in ons geheugen en beïnvloeden onbewust merkkeuzes. Neuromarketing maakt gebruik van de hersenwetenschap en gaat in op de vraag hoe merkeigenaren consumenten kunnen overtuigen om te kiezen voor hun merk.
Bron: http://www.eurib.org/bibliotheek-kenniscentrum/kenniscentrum/neuromarketing.html

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 22-01-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Kerncompetentie (core competency) >> Marketing (marketing) >> Merk (brand)
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar neuromarketing

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     neuromarketing
     brain branding
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.