interne marketingomgeving

 - interne marketingomgeving


Factoren binnen de organisatie zelf, zoals financiele armslag, productiecapaciteit, flexibiliteit, kennisniveau en dergelijke, die van invloed zijn op het marketingbeleid.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 24-06-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar interne marketingomgeving

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     interne marketingomgeving
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.