full line pricing

 - full line pricing
 - full line pricing


Een wijze van prijsbepaling per product, waarbij rekening wordt gehouden met de samenstelling van de hele productfamilie. Zo kan bijvoorbeeld het hoofdproduct relatief goedkoop worden gehouden, terwijl de noodzakelijke bijproducten relatief duur zijn. Bijvoorbeeld goedkope printers met dure toner; gratis telefoon met dure tikken.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 18-11-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Kerncompetentie (core competency) >> Marketing (marketing) >> Prijs (price)

Verder zoeken naar full line pricing

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     full line pricing
     full line pricing
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.