acceptatieproces

 - acceptatieproces
 - acceptance process


Het proces dat zich bij een consument afspeelt bij de aanschaf van een nieuw produkt. Stadia in dit proces zijn: bewustwording, belangstelling, evaluatie, proberen en adoptie.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 18-05-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar acceptatieproces

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     acceptatieproces
     acceptance process
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.