marketing-audit

 - marketing-audit
 - marketing audit


De marketing-audit is een samenhangende, systematische, onafhankelijke en periodieke beoordeling van de bedrijfsonderdelen van een organisatie, haar omgeving, haar doelen, strategie en activiteiten met de bedoeling probleemgebieden en kansen op te sporen en een actieplan op te stellen om de marketingprestaties van de betreffende organisatie te verbeteren.
Bron: Kennisconsult, naar Kotler


The marketing audit is a fundamental part of the marketing planning process. It is conducted not only at the beginning of the process, but also at a series of points during the implementation of the plan. The marketing audit considers both internal and external influences on marketing planning, as well as a review of the plan itself.
Source: www.marketingteacher.com

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 05-06-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar marketing-audit

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     marketing-audit
     marketing audit
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.