Aaker, David A.

 - Aaker, David A.
 - Aaker, David A.


David Aaker is professor in Marketing Strategy aan de Haas School of Business in Berkeley, Californie. Hij is vooral bekend om zijn werk op het vlak van merkenmarketing.
Bron: Kennisconsult



David A. Aaker is the Vice-Chairman of Prophet, Professor Emeritus of Marketing Strategy at the Haas School of Business, University of California at Berkeley, Advisor to Dentsu, Inc., and a recognized authority on brands and brand management. The winner of the Paul D. Converse Award for outstanding contributions to the development of the science of marketing and the Vijay Mahajan Award for Career Contributions to Marketing Strategy, he has published more than ninety articles and eleven books, including Strategic Market Management, Managing Brand Equity, Building Strong Brands, and Brand Leadership (co-authored with Eric Joachimsthaler).
Source: Simon&Schuster


Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 24-07-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar Aaker, David A.

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     Aaker, David A.
     Aaker, David A.
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.