de mening van de klant

 - de mening van de klant
 - voice of the customer
 - la voix du client
 - Stimme des Kunden


De mening van de klant die via gestructureerde interviews in kaart wordt gebracht. Tijdens de interviews worden met klanten situaties doorgenomen en wordt hen gevraagd hoe zij deze zouden oplossen of in het verleden hebben opgelost en waarom zij voor deze oplossing (zouden) kiezen.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 12-12-2018
Thema: ontwikkeling
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar de mening van de klant

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     de mening van de klant
     voice of the customer
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.