value net

 - value net
 - value net


This model, developed by Brandenburger and Nalebuff, extends the five-forces framework more general by examining the role of complementors.  Complementors are firms from which customers buy complementary products or services and their effect is the mirror image of competitors.  
Source: Christine Moorman, Fuqua school of business

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 09-03-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over value net

Literatuur
(0)
Lessen
(1)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar value net

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     value net
     value net
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.