waardedisciplines van Treacy en Wiersema

 - waardedisciplines van Treacy en Wiersema
 - three value disciplines


Volgens Treacy en Wiersema gaat het bij concurreren om drie disciplines (operational excelence, product leadership en customer intimacy). In hun boek: "The discipline of market leaders" bevelen zij aan dat dat een organisatie zich met haar marketingstrategie richt op een van deze drie disciplines en daarbij vasthoudend streeft naar uitmuntendheid in de gekozen discipline. De andere twee disciplines mogen niet verwaarloosd worden, maar daarop een "voldoende" scoren is voldoende.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 25-05-2015
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over waardedisciplines van Treacy en Wiersema

Literatuur
(5)
Lessen
(0)
Gereedschap
(1)
Multimedia
(0)
De praktijk
(1)
Experts
(0)
Links
(1)

Verder zoeken naar waardedisciplines van Treacy en Wiersema

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     waardedisciplines van Treacy en Wiersema
     three value disciplines
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.