product, volgstudie

 - product, volgstudie
 - tracking studie

Een onderzoek onder consumenten na introductie van een product in de markt, waarin ondermeer wordt onderzocht in hoeverre consumenten op de hoogte zijn van het bestaan van het product, hoe ze het beoordelen en hoe het is gesteld met hun koopbereidheid.

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 10-12-2004
Thema: ontwikkeling
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar product, volgstudie

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     product, volgstudie
     tracking studie
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.