Kano, Noriaki

 - Kano, Noriaki
 - Kano, Noriaki


Dr. Noriaki Kano (1940) is een der managementgoeroes op het gebied van kwaliteitsmanagement. Tevens is hij bedenker van een klanttevredenheidsmodel, dat bekend is onder de naam Kano-model.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 25-01-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar Kano, Noriaki

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     Kano, Noriaki
     Kano, Noriaki
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.