brand asset valuator

 - brand asset valuator
 - 4 factors of brand value


De Brand Asset Valuator is methode van Young en Rubicam om de waarde van een merk te bepalen. Dit gebeurt aan de hand van de volgende vier factoren:
1. Differentiation: in hoeverre onderscheidt het merk zich van zijn soortgenoten;
2. Relevance: hoe belangrijk is het merk in zijn branche;
3. Esteem: hoe wordt gedacht over de kwaliteit en over de populariteit van het merk;
4. Knowledge: hoe bekend is het merk.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 09-10-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Kerncompetentie (core competency) >> Marketing (marketing) >> Merk (brand)
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar brand asset valuator

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     brand asset valuator
     4 factors of brand value
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.