concurrentiestrategietheorie (Porter)

 - concurrentiestrategietheorie (Porter)
 - Theory of competitive strategy


Porter geeft in zijn theorie aan dat er drie benaderingen zijn om te concurreren in de markt:
1. cost leadership: proberen de goedkoopste aanbieder te worden;
2. differentiatie: proberen te komen met een uniek product of unieke dienst;
3. focus : proberen te komen met een product of dienst van de best denkbare kwaliteit.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 29-05-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over concurrentiestrategietheorie (Porter)

Literatuur
(2)
Lessen
(0)
Gereedschap
(2)
Multimedia
(0)
De praktijk
(1)
Experts
(0)
Links
(2)

Verder zoeken naar concurrentiestrategietheorie (Porter)

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     concurrentiestrategietheorie (Porter)
     Theory of competitive strategy
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.