pull-through effect

 - pull-through effect
 - pull-through

De opbrengsten die ontstaan wanneer een nieuw product of nieuwe dienst een positieve invloed heeft op de verkoop van al bestaande producten of diensten. Het pull-trough effect is het tegenovergestelde van vraagkannibalisatie (waarbij de introductie van een nieuw product of nieuwe dienst de verkoop van bestaande producten of diensten doet afnemen).

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 14-06-2005
Thema: ontwikkeling
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar pull-through effect

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     pull-through effect
     pull-through
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.