productbeheer

 - productbeheer
 - product management


De organisatorische functie in een product/marktcombinatie van een productdivisie in een onderneming en/of een nationale (verkoop) organisatie verantwoordelijk voor het op de markt brengen en het verkopen van de door die divisie of (verkoop)organisatie gevoerde producten.
Bron: www.angelfire.com/ca/vlietstra/LOGISTIC.pdf



Ensuring over time that a product or service profitably meets the needs of customers by continually monitoring and modifying the elements of the marketing mix, including: the product and its features, the communications strategy, distribution channels and price.
Source: www.pdma.org/


Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 02-07-2012
Thema: ontwikkeling
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over productbeheer

Verder zoeken naar productbeheer

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     productbeheer
     product management
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.